0,00 € 0

Küsimused ja vastused

KUI KAUA KEHTIB NESPRESSO GARANTII EESTIS?

Nespresso annab Eestis ostetud seadmetele 2-aastase garantii.

Kui olete masina ostnud ja selle registreerinud mõnes teises riigis, võib tehniline hooldus olla tasuline. See sõltub Teie seadme praegusest garantiist, masina mudelist ja remonti vajavast osast.


Oma kohvimasina garantii kohta lisateabe saamiseks helistage meie kohvispetsialistidele tööpäevadel telefonil +372 68 80650.

MIS ON KATLAKIVI EEMALDAMISE KOMPLEKT JA KUI TIHTI PEAKSIN OMA MASINA KATLAKIVIST PUHASTAMA?

Nespresso kohvimasina parimas töökorras hoidmiseks soovitame masinat katlakivist puhastada iga 400–600 kapsli kasutamise järel või vähemalt üks kord aastas. Nii on tagatud Teie kohvi parim temperatuur ja kvaliteet.

Kuskohast ma leian oma masina seerianumbri?

Nespresso kohvimasina seerianumber koosneb 19 tähtede numbrist ning on ühes järgnevatest kohtadest: 

  • tilkumisalusel, trükitud eemaldatavale kleepsule;
  • masina põhjas, trükitud eemaldatavale kleepsule;
  • masina originaalpakendis.


Kui teil on oma masina seerianumbri leidmisega probleeme, helistage meie kohvispetsialistidele esmaspäevast reedeni kella 8.00 - 17.00 telefonil +372 68 80650.

KUI NESPRESSO MASINAS KASUTATAKSE TEISE TOOTJA KAPSLEID, KAS SIIS GARANTII KEHTIB?

Kui kasutate Nespresso kohvimasinastes teise tootja kapsleid, siis garantii kehtib, kuid sellest võivad tuleneda defektid ja häired seadme töös, mis garantii alla ei kuulu. 

Nespresso kapslid ja kohvimasinad on mõeldud kasutamiseks ühtse süsteemina, et saaksite iga kord valmistada tassikese suurepärast kohvi. Pidage meeles, et meie rangetele maitse- ja aroominõuetele vastab ainult 1–2% maailma kohvisaagist.

Kahe-aastane garantii Nespresso kohvimasinale

Kahe-aastane garantii Nespresso kohvimasinale (kehtib alates  ostukuupäevast).

Kahe-aastase garantii kehtib klientidele, kes täidavad järgmised tingimused:

  • Klient registreerib ostu Nespresso veebipoes www.nespresso.ee jaotises „Minu kohvimasinad".
  • Pakkumine kehtib kõikidele NESPRESSO kohvimasinatele.
  • Ostjal palutakse sisestada mõned isikuandmed ja ostetud NESPRESSO kohvimasina andmed, nagu mudel, värvus, seeria, ostukuupäev ja ostmisviis. Kohvimasina registreerimiseks sisestatud andmeid peetakse konfidentsiaalseteks ning neid hoitakse ja töödeldakse vastavalt NESPRESSO privaatsuseeskirjale.

Kõiki NESPRESSO veebisaidil registreeritud NESPRESSO kohvimasinaid töödeldakse kooskõlas NESPRESSO klubi reeglitega.
Garantiiremonti tehakse tasuta.
Garantiiremondi ajaks antakse teile ajutine NESPRESSO asendusaparaat.


Küsimuste korral palume pöörduda Nespresso kohvispetsialistide poole tel:  +372 6880650
või  e-posti aadressil nespresso@mvgroup.eu.

 

Pakkumise korraldaja UAB MV GROUP Distribution LT jätab endale õiguse muuta pakkumise tingimusi.

Võtke meiega ühendust