0,00 € 0

Küsimused ja vastused

UNUSTASIN OMA PAROOLI. MIDA PEAN TEGEMA?

Oma kontole sisselogimiseks klõpsake sisselogimise lehel nuppu "Unustasin parooli". Te peate sisestama oma e-posti aadressi ja Teile saadetakse aktiveerimislink, kus saate oma parooli  taastada.

Kui vajate abi, helistage meie kohvispetsialistidele tööpäeviti kella 8–17 telefonil +372 68 80650.

KUIDAS SAAN REGISTREERIDA TEISE KOHVIMASINA?

Nespresso klubi liikme ID või konto lubab Teil registreerida rohkem kui ühe seadme.

Samm 1: Logige sisse oma kontole aadressil www.nespresso.ee
Samm 2: Valige „Minu konto“ jaotisest „Minu personaalne teave“
Samm 3: Klõpsake „Minu seade“
Samm 4: Valige „Lisa seade“ ja sisestage nõutud teave 

Kui Te ei leia oma masina seerianumbrit või ei mäleta seadme ostmise kuupäeva, helistage meie kohvispetsialistidele telefonil +372 68 80650.

MIDA TEHA, KUI SEADE ON JUBA TEISES RIIGIS REGISTREERITUD?

Nespresso klubi liikmelisus on seotud riigiga, kus Te olete registreeritud. Soovitame registreeruda meie veebilehel www.nespresso.ee ja aktiveerida oma Nespresso liikme ID. 

Nii saate jälgida oma kohvimasina garantiid ja saada eksklusiivseid uudiseid ning kutseid üritustele või esitlustele.

Võtke meiega ühendust